Hakkımda

Fotoğrafım
Kendinden kendini dileyemeyecek kadar kendinden geçmiş biri.. Herhangi biri.. ya hepsi ya da hiçbiri..

24 Şubat 2011 Perşembe

çok şey beklenmiyor..

Büyük umutların olduğu düşüncesi korkutmasın sizi. Kimilerinin büyük umutları küçücük gelebilir size. Emin olun ve hiç şüphe etmeyin ki büyük şeyler beklenmiyor sizden. Evet. Gerçekten de küçük şeylerden büyük mutluluklar doğuyor. Bugün beni çok duygulandıran yaşadığım o olayı anlatınca eminim ki bana hak vereceksiniz. İşte o hikaye:

Sibel ile yurttan çıkmış, okula mı, kütüphaneye mi, diye tartışıyorduk. Sonra kütüphaneye gitme konusunda anlaştık ve yolumuza devam ettik. Ben son günlerde kampüste çoğalan köpeklere şaşarak onların bezmiş ama yine de hala sevimli olan hallerine kendimi kaptırarak yürüyordum. Sonra iki genç kızın arasından geçip öne çıkan siyah bir köpek gördüm. Ne kadar asil ve tatlı olduğunu söylüyordum ki dili dışarda arayış içerisinde olduğunu fark ettim. Evet. Susamıştı. Ne yapabilirim, diye düşünürken çantamdan su şişemi çıkardım ve kapağına su doldurup o güzelliği çağırmaya başladım ama tahmin edersiniz ki korkuyordu. Susuzdu ama korkuyordu. Bir yanı delice su istiyordu ama diğer yanı kesinlikle İNSAN(!)lardan korkuyordu. Kimbilir neler görmüş, geçirmişti. Sonra aralarından geçtiği kızlardan biri bana yardımda bulundu. Güzellik geldi ama suyu o küçük kapakta içemiyordu. Arayışa başladım ve derken.. Sibel beklemediğim bir şekilde en sevdiği kalem kutusunu hiç düşünmeden çıkarıp içindekileri çantasına boşaltarak bana uzattı. Gözlerim doldu. Binlerce teşekkür ederek aldım kalem kutuyu. İçince su doldurduk ve korka korka içmeye başladı güzel kuzum. O içtikçe biz su koymaya devam ediyorduk. Sibel su koyma işini devraldı. Ben de su akıp gitmesin diye kalem kutuyu tutuyordum. İki şişe suyu içtikten sonra susuzluğunu giderdiğini düşündüğüm kuzum yeniden yanıma yanaştı. Evet. Aç olduğunu düşündüm. Ama o kafasını elime sürtmeye başladı. İstediği, aklına gelen yiyecek değil, SEVGİydi. Bu kez delice istediği yalnızca sevilmekti. Güzelce sevdik birbirimizi. Ondan kopmam kolay olmadı. Onun için de öyle. Gözündeki çapağı temizlemeye çalıştım. Biraz oynadıktan sonra dağıldık. O daha fazla bir şey bekleyemiyordu. Sevilmişti ve mutluydu. O da beni seviyordu.

2 yorum:

  1. İkiniz de (Üçünüz mü demeliyim?) çok güzel, özel bir an kattınız hayatınıza. Bu iyiliğinizi asla unutmayacak o :) Size yaşattığı iç huzuru da en güzel hediyeniz olacak, değil mi?

    Kocaman öperim sizi :)

    YanıtlaSil
  2. Elbette:) Hatta oldu bile.. Onları öylece bırakıp gitmek.. O çok acı..
    Öperim..

    YanıtlaSil