Hakkımda

Fotoğrafım
Kendinden kendini dileyemeyecek kadar kendinden geçmiş biri.. Herhangi biri.. ya hepsi ya da hiçbiri..

13 Ocak 2011 Perşembe

sana sığınmış bir ben olmaktan çok bensizliği avutmaya çalışan bir sen olarak yazacağım..

biliyorum..

hiçbir şey avutmayacak yokluğunu.. bir SEN daha bulamayacağım, eminim. artık sözler vermiyorum namusumu kirleterek. büyük konuşamıyorum utancımın masa örtüsünü sererek. zaten senden sonra büyük biri de olamadım hiç. SEN gibi olamadım. Savaşmaktan vazgeçtiğim gün kaybetmiştim seni. anlık korkularımın cezasını çekeceğimi bilememiştim. ben gelmek istesem, Sen GİT diyeceksin. ama gidemiyorum sevdiğim. gidemiyorum.. SEN kaldıkça bende, gidemiyorum.. içimin denizlerinde boğuluyorum aşkınla.. seni bırakışıma mühebbet verdi kalbim.. ömür boyu sensizliğe mahkumum. affet.. yok! diyemem ki.. ispatlayacak bir sevgim olmadığını düşünürken SEN, ben nasıl dileyebilirim hayatında yeniden var olmayı. sen benle ilgili her şeyde bir nihilizm tutturmuşsun, gidiyorsun. bakakalmalarımın çaresizliği yok başka bir bedende, eminim. yemin etmişsin gidişimin acısının öcünü almaya. sende tek bir ben kalmayana kadar devam edeceksin..

Nurçin METİNGİL

1 yorum:

  1. Demek ki siz, sizi çok seven bir kalbi yaraladınız. O kalbte açtığınız yarayı onaramazsınız. Boşuna uğraşmayın.

    YanıtlaSil